Suomalainen perheyritys Lejos tuo brändit maailmalta Suomeen - Lejos
Artikkelit —
04.06.2024
Suomalainen perheyritys Lejos tuo brändit maailmalta Suomeen
Lejoksen historia ja perintö
Lejoksen tarina alkoi vuonna 1921, kun Erik Juuranto päätti tuoda Suomeen Van Houtenin kaakaota. Tämä oli alku suomalaiselle perheyritykselle, joka on sittemmin kasvanut merkittäväksi toimijaksi elintarvikkeiden tukkukaupassa. Yrityksen perustajien alkuperäinen missio oli tuoda maapallon parhaita brändejä suomalaisten ulottuville, ja tämä missio elää vahvana edelleen.
Jatkuva kehitys ja ahkera työ ovat olleet Lejoksen toiminnan kulmakiviä alusta alkaen. Erik Juurannon periaate "Labor Omnia Vincit Improbus" eli ahkera työnteko johtaa menestykseen, on edelleen ohjenuorana yrityksen toiminnassa. Tämä perintö näkyy Lejoksen nykyisessä toiminnassa, jossa etsitään jatkuvasti uusia yhteistyökumppaneita ja mahdollisuuksia entistä asiakas- ja kuluttajalähtöisempien ratkaisujen löytämiseksi.
Laaja brändiportfolio
Lejoksen brändiportfolio on vaikuttava ja monipuolinen. Me tuomme maahan Suomessa tunnetuksi tekemiämme brändejä, kuten NOCCO, Vitamin Well, Sun-Maid, Sunsweet, Van Houten, Kitchen Joy ja Dole. Nämä brändit ovat saavuttaneet suuren suosion suomalaisten keskuudessa, ja ne ovat olennainen osa monien suomalaisten arkea.
Lisäksi olemme tuoneet markkinoille aivan uudenlaisia tuotteita omien brändiemme alla. Esimerkiksi Lagom ja Hungry Chef -tuotteet on suunniteltu erityisesti suomalaisten kuluttajien tarpeet huomioiden. Näiden tuotteiden kehittelyssä on panostettu laatuun ja innovatiivisuuteen, jotta voimme tarjota suomalaisille juuri sitä, mitä he seuraavaksi kaipaavat.
Kasvava ja kehittyvä yritys
Nykyään Lejos on vahvasti kasvava elintarvikkeiden myynti-, markkinointi- ja maahantuontiyritys. Meillä on selkeä visio tulevaisuudesta ja pyrimme jatkuvasti kehittämään toimintaamme vastaamaan paremmin asiakkaidemme ja kuluttajiemme tarpeita. Tämä tarkoittaa uusien tuotteiden ja brändien tuomista markkinoille sekä olemassa olevien tuotteiden jatkuvaa parantamista.
Kasvumme perustuu vahvaan asiakaslähtöisyyteen ja kykyyn ennakoida markkinoiden muutoksia. Olemme sitoutuneet tarjoamaan suomalaisille kuluttajille korkealaatuisia tuotteita, jotka rikastuttavat heidän arkeaan ja juhlahetkiään. Tämä sitoutuminen näkyy kaikessa toiminnassamme, aina tuotekehityksestä markkinointiin ja asiakaspalveluun.
Ympäristövastuullisuus ja kestävä kehitys
Lejoksella ympäristövastuullisuus on tärkeä osa toimintaamme. Olemme saaneet WWF:n Green Office -sertifikaatin, joka todistaa, että otamme ympäristöasiat huomioon toimitiloissamme, päätöksenteossamme ja kaikessa toiminnassamme. Tämä sertifikaatti auttaa meitä luomaan kestävän kehityksen ympäristöjärjestelmän ja toimimaan ympäristövastuullisesti.
Green Office -työkalujen avulla olemme selvittäneet, millaisia ympäristövaikutuksia toimistomme toiminnoilla on, ja saaneet arvion nykytilanteesta sekä ehdotuksia siitä, mitä kannattaa muuttaa. Yhdessä WWF Green Office -tiimin kanssa rakennamme juuri meidän tarpeisiimme sopivaa ympäristöjärjestelmää toimistoomme ja edistämme sitä. Järjestelmän avulla pienennämme toimistomme hiilijalanjälkeä, käytämme luonnonvaroja viisaasti ja suojelemme luonnon monimuotoisuutta.
Tulevaisuuden näkymät
Lejoksen tulevaisuus näyttää valoisalta. Olemme sitoutuneet jatkamaan kasvua ja kehitystä, jotta voimme tarjota suomalaisille kuluttajille parhaita mahdollisia tuotteita. Tämä tarkoittaa uusien brändien ja tuotteiden tuomista markkinoille sekä olemassa olevien tuotteiden jatkuvaa parantamista.
Meillä on vahva usko siihen, että jatkuva kehitys ja innovaatio ovat avain menestykseen. Pyrimme jatkuvasti löytämään uusia tapoja parantaa toimintaamme ja vastata paremmin asiakkaidemme ja kuluttajiemme tarpeisiin. Tämä sitoutuminen näkyy kaikessa toiminnassamme ja on olennainen osa Lejoksen menestystarinaa.
Ilmoita kun tuotetta on taas saatavillaTuote on tilapäisesti päässyt loppumaan varastostamme. Jättämällä meille sähköpostisi, ilmoitamme teille heti kun tuotetta on jälleen saatavilla.