Suomalainen perheyritys elintarvikkeiden tukkukaupassa jo yli 100 vuotta! - Lejos
Artikkelit —
20.11.2024
Suomalainen perheyritys elintarvikkeiden tukkukaupassa jo yli 100 vuotta!
Meistä - Lejos Oy
Lejoson suomalainen perheyritys, joka on toiminut elintarvikkeiden tukkukaupassa jo yli vuosisadan ajan. Yrityksemme juuret ulottuvat vuoteen 1921, jolloin Erik Juuranto aloitti liiketoiminnan tuomalla Suomeen Van Houtenin kaakaota. Tämä oli alku pitkälle matkalle, joka on tehnyt Lejoksesta merkittävän kotimaisen elintarviketoimijan. Historiamme on täynnä innovaatioita ja sitoutumista laadukkaiden tuotteiden tuomiseen suomalaisten kuluttajien ulottuville. Lejoksen perintö on vahvasti sidoksissa sen kykyyn sopeutua ja kasvaa muuttuvassa elintarviketeollisuudessa. Perustajien alkuperäinen missio oli tuoda "jotain parempaa" elämän eri hetkiin, ja tämä missio elää edelleen vahvana. Lejoksen brändiportfolio, joka sisältää tunnettuja nimiä kuten NOCCO, Vitamin Well ja Sunsweet, on osoitus sitoutumisestamme laatuun, tuotekehitykseen ja kuluttajien tarpeiden ymmärtämiseen.
Sitoutuminen laatuun ja vastuullisuuteen
Laatu ja vastuullisuus ovat Lejoksen toiminnan kulmakiviä. Olemme sitoutuneita tuomaan markkinoille vain parhaita tuotteita, jotka täyttävät korkeimmat laatuvaatimukset. Tämä sitoutuminen näkyy myös pyrkimyksissä toimia aina ympäristöystävällisesti ja vastuullisesti. Yrityksemme on saanut WWF Green Office sertifikaatin, mikä osoittaa sitoutumista kestävään kehitykseen ja ympäristönsuojeluun. Vastuullisuus ei kuitenkaan rajoitu vain ympäristöasioihin, vaan esimerkiksi sosiaaliseen vastuuseen: teemme yhteistyötä sellaisten kumppaneiden kanssa, jotka jakavat samat arvot ja omistavat tarvittavat laatu- ja ympäristösertifikaatit. Tavoitteenamme on pysyä elintarvikkeiden tukkukaupan eturintamassa, ja se etsii jatkuvasti uusia mahdollisuuksia ja yhteistyökumppaneita. Tutusti lisää vastuullisuusteemaan sivuillamme!
Muutoksia elintarviketeollisuudessa
Elintarviketeollisuus on kokenut merkittäviä muutoksia viimeisen sadan vuoden aikana. Teknologian kehitys, kuluttajien muuttuvat mieltymykset ja kestävän kehityksen vaatimukset ovat muokanneet alaa. Lejos on ollut eturintamassa näissä muutoksissa, mukautuen ja innovoiden jatkuvasti. Kyky tuoda markkinoille uusia ja jännittäviä tuotteita, kuten Lagom ja Hungry Chef, on auttanut sitä pysymään kilpailukykyisenä ja relevanttina. Menestyksemme elintarvikkeiden tukkukaupassa perustuu sen kykyyn ennakoida ja vastata kuluttajien tarpeisiin. Olemme panostaneet omien tuotemerkkiemme kehittämiseen ja markkinointiin, mikä on auttanut sitä erottumaan kilpailijoistaan. Tämä strategia on ollut erityisen tärkeä aikana, jolloin kuluttajat ovat entistä tietoisempia valinnoistaan ja vaativat enemmän tuotteiltaan.
Ilmoita kun tuotetta on taas saatavillaTuote on tilapäisesti päässyt loppumaan varastostamme. Jättämällä meille sähköpostisi, ilmoitamme teille heti kun tuotetta on jälleen saatavilla.